BeeOne Online Support

U wilt dat uw medewerkers opereren als één team. Als één geheel. Maar naast op elkaar, moeten ze óók volledig kunnen vertrouwen op hun ICT-leverancier. Juist wanneer er incidenten plaatsvinden. En precies om die reden heeft BeeOne ondersteunende services.

DIRECT ONLINE SUPPORT

Online support met BeeOne's Teamviewer

Hebt u een snelle oplossing voor een technisch incident nodig? Met BeeOne's Teamviewer krijgt u direct en live ondersteuning op afstand.

Een medewerker van de servicedesk kan uw bureaublad tijdelijk overnemen en controle over uw muis en toetsenbord delen op weg naar een oplossing.

BeeOne's TeamViewer is een programma om u te assisteren zonder dat wij naar uw werkplek hoeven te komen. Zonder specifieke kennis van uw ICT-omgeving bepaalt u eenvoudig via uw toestemming dat de deskmedewerker uw werkplek en/of server op afstand overneemt. Is er vanuit de servicedesk met u contact opgenomen, dan kunt u vanaf deze website het BeeOne-programma downloaden en uitvoeren.

Monitoring tool 24/7

BeeCareFull. BeeOne's zorgeloze monitoring tool. Voor bedrijven en organisaties is het vaak lastig om vooraf vast te stellen wat de gevolgen zijn van de uitval van een specifieke server of netwerkcomponent.

En als de gevolgen wel duidelijk zijn, is het vervolgens de vraag hoe snel de IT-afdeling actie kan ondernemen.

BeeCareFull betreft een complete set van beheerprocessen, ondersteunende beheertools en een gestructureerde configuratie- en implementatieaanpak voor het totale systeembeheer binnen een IT-organisatie. Doel is om de IT-diensten volledig te volgen en te bewaken. Re-actief wordt pro-actief. Verschillende voordelen: direct inzetbaar, uitbreiding van de dienstverlening, geen helpdeskkosten, 7x24 uur bewaking. In de weekeinden en buiten kantooruren wordt u geïnformeerd via e-mail.

Partners